با سلامی دوباره و با دوام...

مدتی بود که نمی نوشتم اما با انرژی آمده ام تا یاد بدهم و یاد بگیرم...

تصمیم دارم علاوه بر تمرکز بر روی شیمی و مفاهیم آن، در تمام حوزه های مرتبط با شیمی فعالیت کنم،

البته ناگفته پیداست کمتر جایی را می توان پیدا کرد که ردپایی از شیمی در آن دیده نشود.

من دقیقا دنبال این ردپاها هستم، ردپای شیمی در تمامی علوم و به عبارتی در زندگی.

 که برای هر دانشجو یا هرجویای علمی حتی خانم های خانه دار مفید باشد.